Surirumah Sentral

Perbincangan Dan Bisnes Surirumah
 
HomeSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 MINYAK WANGI MERANGSANG HATI WANITA PHERO-X

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
dini



Posts : 2
Join date : 2008-09-14

PostSubject: MINYAK WANGI MERANGSANG HATI WANITA PHERO-X   Sun Sep 14, 2008 1:33 am

Ingin MEMIKAT Wanita?
Gunakan... Kuasa PHEROMONE!!!

PERFUMES FOR GREAT MEN!

Phero-X
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia





TINGKATKAN DAYA PEMIKAT & PENAMPILAN ANDA







maklumat penuh

http://kedailelaki.blogspot.com/


Saya mula mula tak percaya jugak,tapi setelah menggunakannya,baru tau sebab bila pakai ramai yang puji bau dia,mengancam habis...bau jantan lah,apa lagi..saya promote lah sebab kalau orang dah mula pakai memang tak cari jenama yang lain dah.Dia orang bagitau bau dia ni
1-isteri terasa terangsang terutama bila pakai tengah malam---paham paham ajelah
2-Pakai tak banyak mana pun,dua tiga titik je,bau dia boleh tahan sampai malam,jadi satu botol boleh tahan 2 bulan.
3-Bila pakai,ramai yang tanya minyak wangi apa awak pakai,wangilah bau dia,kalau yang tak kenal cuma jeling jeling aje lah.

Pengenalan
Gunakan pheromones, sejenis hormon lelaki, perangsang nafsu semulajadi yang berkuasa, anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan menggoda mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah JAGUH dalam arena memikat wanita!

* Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
* Wanita akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
* Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
* Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
* Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita.
* Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
* Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
* DI-JAMIN BERKESAN.

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Apakah pheromones?
Setiap haiwan di muka bumi ,termasuk manusia menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromones. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak berbau. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ veromenasal (VNO) yang terdapat pada pangkal hidung. Pheromones adalah penggalak nafsu paling berkuasa di dunia!

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi.... tetapi pheromones Phero-X & Phero-GenT kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni... hemm... ".

Kesan kepada setiap individu adalah berbeza. Phero-X & Phero-GenT digunakan secara saintifik untuk memikat wanita. Produk ini dihasilkan oleh makmal Morgan Labs LLC. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

MONEY BACK GUARANTEE kalau takde kesan dalam 30 hari.

RM50 SEBOTOL JE

pesanan akan kami uruskan dalam masa 24 jam

Sila Hubungi Kami jika terdapat sebarang soalan.
Terima kasih!


kamarudin 019-9194986


http://kedailelaki.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
 
MINYAK WANGI MERANGSANG HATI WANITA PHERO-X
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Wanita mahasiswi yang sedang butuh uang masuk sini
» Pijat sensual gratis khusus untuk wanita

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Surirumah Sentral :: Kedai Surirumah :: Kesihatan / Kecantikan-
Jump to: